Соціальний педагог
Ізмаїльського агротехнічного фахового коледжу
Ніколаєва Галина Онисіівна
Життєве кредо:
«Найщасливіша та людина, яка дарує щастя найбільшої кількості людей»
Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту студентів та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини.
Соціальний педагог:
– здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;
– бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді;
– допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей та підлітків, сприяє участі студентів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;
– проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах, Раді профілактики коледжу);
– є посередником між закладом освіти, сім’єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей і підлітків.
Функції соціального педагога:
1. Прогностична: прогнозування посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації.
2. Консультативна: рекомендації студентам, батькам, вчителям, молодіжним об’єднанням з питань розв’язання конфліктів та проблемних ситуацій.
3. Захисна: захист прав дітей, представлення їх інтересів в різноманітних інстанціях
4. Профілактична: запобігання негативним проявам в студентському середовищі, пропаганда ЗСЖ.
5. Соціально-перетворювальна: соціально-педагогічний захист соціально незахищених категорій дітей, сприяння професійному самовизначенню.
6. Організаційна: координація взаємодії всіх суб’єктів виховання, сприяння участі студентів у науковій, технічній, художній творчості.
Питання, за якими можна звертатися до соціального педагога:
— формування гуманних відносин між студентами та педагогами;
— охорона і захист прав та інтересів дітей;
— вивчення особливостей особистості студента, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;
— вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;
— створення атмосфери психологічного комфорту для студентів у навчальній та позанавчальній діяльності;
— організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків;
— попередження конфліктів в студентських колективах;
— допомога у професійному самовизначенні;
— орієнтація студентів на здоровий спосіб життя;
— профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з студентами “групи ризику”;
— взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги студентам.
Те, що голова важить близько 5 кг, не є нічим новим.
Шия підтримує вагу голови, яка залежно від кута нахилу збільшується. Чим більше ми дивимося вниз, тим більше важить наша голова. При правильному розташуванні шийного сегмента вага голови коливається в межах 5 – 6 кг, але якщо нахилити її вперед, вона важить все більше і більше: коли вона зігнута на 60 градусів, вона надає силу 22 – 27 кг на шийному сегменті.
М’язи, втомлені від такого навантаження, стають жорсткими, і навіть якщо вони не викликають більших симптомів болю в шиї, вони можуть створити проблему в іншому місці.
Використовуючи смартфони, ми повністю поглинені тим, що на них відображається. Ми не знаємо про своє положення тіла і про те, що цей маленький пристрій може зробити з нами з часом
Дні тижня | Робочий час та його зміст |
Понеділок-п’ятниця | 8.00-16.00 |
П’ятниця | 12.00-16.00 |
У яких випадках звертатися до соціального педагога?
– якщо у Твоїй родині є проблеми, які Тебе постійно турбують, заважають нормально вчитися та відчувати себе щасливим;
– якщо хтось примушує Тебе до вчинків, що суперечать нормам моралі, пригнічують Твою гідність, а Ти не знаєш як себе поводити у такій ситуації;
– якщо Ти відчуваєш, що Тобі потрібна допомога лікаря або юриста, проте не наважуєшся звертатися до батьків;
– і просто коли Тобі здається, що всі інші відвернулися від Тебе і ніхто тебе вже не зрозуміє…
Ø Як розпочати новий навчальний рік під час війни?
Протидія БУЛІНГУ в коледжі
1. Хто і як відповідатиме за булінг
2. СКАЖИ БУЛІНГУ «НІ!»: ЩО РОБИТИ ВЧИТЕЛЮ
6. 45 «класичних» проявів цькування
7. ЯК ЗНАЙТИ СПІЛЬНУ МОВУ З ПІДЛІТКОМ!
8. Як хвалити підлітків 10 варіантів замість слова МОЛОДЕЦЬ
9. Поради підліткові щодо виховання батьків дітьми
10. На допомогу викладачу
11. Як травматичні події можуть впливати на поведінку дитини?
12. Як зробити навчання комфортним для дітей з особливими освітніми потребами?
1. Протидія булінгу. Необхідні документи
2. Форма заяви на доведені випадки булінгу
2. Принципи спілкування з агресивними дітьми:
• Пам’ятайте, що заборона й підвищення голосу — найнеефективніші способи подолання агресивності. Тільки зрозумівши причини агресивності і знявши їх, ви можете сподіватися, що агресивність дитини буде знижена.
• Дайте можливість вихлюпнути свою агресію, спрямувати її на інші об’єкти. Дозвольте їй побити подушку або розірвати «портрет» її ворога і ви побачите, що в реальному житті агресивність у даний момент знизилася.
• Показуйте дитині особистий приклад ефективної поведінки. Не допускайте при ній вибухів гніву.
• Важливо, щоб дитина повсякчас почувала, що ви любите, цінуєте і приймаєте її. Не соромтеся зайвий раз її приголубити або пожаліти. Нехай вона бачить, що потрібна й важлива для вас.
Протидія БУЛІНГУ в коледжі
2. Хто і як відповідатиме за булінг
4. Дії батьків у випадку фізичного чи психологічного цькування дітей
Корисна інформація!
ü Презентація ” Все про булінг”
ü Презентація ” Булінг та кібербулінг у підлітковому середовищі”
ü10 точних фактів про наркотики
ГОЛОВНІ поради психолога!
1. Рекомендації щодо профілактики суїцидальних тенденцій серед молоді
2. Життєві цінності особистості
3. Тайм-менеджмент: рекомендації з управління часом
4. КАЛЕНДАР ТУРБОТИ ПРО СЕБЕ (16 практик відновлення ресурсності)
5. 7 порад студентам для досягнення успіху
6. Поради студентам щодо підготовки і проходження ЗНО 2022 року
7. Що потрібно знати про БУЛІНГ
8. Десять кроків, щоб бути найкращими батьками(Пам”ятка для батьків)
9. Рекомендації студенту з самовиховання
10. Як вийти з карантину щасливим? Етапи виходу з кризового стану
11. ТРВЗ і мистецтво, або як створити шедевр чи інновацію.
12. Як покращити психічне здоров’я?
13. Як зрозуміти, що вас обманюють?
14. Психологічна допомога в екстремальних ситуаціях
факт 11
Наші успіхи
1.РЕЗУЛЬТАТИ проведення обласного відеоконкурсу серед закладів фахової передвищої освіти «Толерантність – шлях до Миру!». Детальніше
2. Перемога у обласному відеоконкурсі “Толерантність-шлях до Миру!” Детальніше…
Найближчі події
Ø 3 грудня: Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями
Ø 2 грудня: Міжнародний день боротьби з рабством
Ø 17 лютого День спонтанного прояву доброти
Ø 1 Березня: Всесвітній день компліменту
Ø 20 березня: Міжнародний день щастя
Ø 24 березня: День боротьби з сором’язливістю
Ø 4 червня: Міжнародний день безневинних дітей – жертв агресії
Поради
та рекомендаціїї на випадок довготривалих відключень
електроенергії, нестабільної роботи
інтернету та у разі термінової допомоги.
Ø Як опанувати страх повітряних тривог?
Ø Як пережити кризу та зберегти спокій під час війни?
Ø Правила поведінки на час небезпеки та сигналів тривоги.
Рекомендації студентам
Ø Як пережить кризу та зберегти спокій.
Ø 5 вправ, щоб знизити тривогу.
Ø Що робити при тривозі та паніці.
Ø Як прийняти те, що життя змінилось назавжди?
Ø Правила поведінки у кризових ситуаціях
Нехай Вам буде спокійно
Навіть у непрості ночі.
Сльози нехай будуть теплі.
Крилами будьте укриті.
Пройде березень. Буде Квітень.
Тихо покриватиметься Земля зеленню.
А Небо стане світлішим.
А поки що нехай усім спиться тихо і будьте вкриті.
Ø Як зняти напругу перед сном.
2. Рекомендації викладачам
Ø Як допомогти пережити травматичний досвід старшим дітям.
3. Рекомендації батькам
Ø Як підтримати дітей у цей непростий час війни.