Поза аудиторна діяльність з іноземної мови розширює лімітовані кордони навчального часу й дозволяє студентам продемонструвати набуті знання на практиці без часових обмежень.
З 22 квітня по 14 травня викладачами англійської мови Вельчевою К.М., Донцовою О.М., Деревенко Є.О. у Ізмаїльському агротехнічному фаховому коледжі був проведений конкурс з англійської мови “HOW THE WAR CHANGED ME AND OUR COUNTRY” («Як війна змінила моє життя та життя нашої країни»).
Мета проведення цього заходу – патріотичне виховання молоді в умовах воєнного стану та мотивація вивчення англійської мови, так як зараз англійській мові приділяється велике значення в нашій країні і вона є однією з мов міжнародного спілкування в Україні.
Мета патріотичного виховання у поза аудиторній діяльності з іноземної мови – виховання почуття добра й поваги один до одного, позитивного ставлення до народу, що говорить іноземною мовою, його культури, зберігаючи повагу до свого народу; любові до Батьківщини й рідної мови та віри в майбутнє своєї країни.
До участі у конкурсі були запрошені здобувачі освіти всіх курсів та відділень за 4 напрямками:
1. Волонтерський рух
2. Мистецтво як підтримка наших захисників
3. Герої та героїні
4.Життя внутрішньо переміщених осіб
Студенти активно прийняли участь у конкурсі і представили багато цікавих творчих робіт. Тут були і вірші, самостійно створені, і адаптивний переклад з української на англійську мову нашого молодого місцевого поету Христини Порошенко, яка складає вірші на сучасні теми, і танці, відеоролики та презентації. Було відібрано 16 кращих робіт, які розподілили по різних номінаціях і місцях.
ГРАН-ПРІ англійського заходу завоювали здобувачі освіти 25 групи (Веля Валерія, Лілія Стоматова, Бєлокуренко Каміла, Гаврілова Дар’я, Гордієнко Карина) з танцювальною постановкою у вигляді відеоролика «Реалії війни».
Здобувачі освіти посіли наступні місця згідно номінацій:
І. «Volunteer movement for me»:
І місце – Грекова Анастасія, Дога Ксенія (група 25)
ІІ місце – Поповіченко Сергій (група 23)
ІІІ місце – Макодай Анна (група 25)
Подяка за участь – Урсу Діані (група 25)
ІІ. «Art as a supporting to our defenders»:
1. Personal poetry in English
І місце – Кокенко Вероніка (група 15)
ІІ місце – Ілієв Валерій (група 21)
ІІІ місце – Шишман Ксенія (група 15)
2. Adaptive translation from Ukrainian to English
І місце – Макодай Анна (група 25)
ІІ місце – Шевченко Володимир (група 13)
ІІІ місце – Іванова Дар’я (група 15)
3. Art presentation
І місце – Муту Інга «Dancing» (група 15)
Клименко Станислав (група 23)
ІІ місце – Харитонов Максим (група 24)
ІІІ місце – Жариков Данило (група 13)
Подяка за участь – Мокану Олександру (група 23)
Патріотичний напрямок у вивченні іноземної мови спрямовано на розвиток іншомовної комунікативної компетенції, розвиток і виховання здатності і готовності самостійного, безперервного вивчення іноземної мови, подальшої самоосвіти, пізнавання інших національних культур, розвитку особистості, формування якостей громадянина і патріота.
Всі конкурсні роботи можна переглянути за посиланням:
https://www.youtube.com/playlist?list=PL4Zu5WYtrZYd4EAYisn6OaLm9dG1ERhJr
Катерина ВЕЛЬЧЕВА
Викладач іноземної мови
спеціаліст вищої категорії
викладач-методис