Поза аудиторна діяльність з іноземної мови розширює лімітовані кордони навчального часу й дозволяє студентам продемонструвати набуті знання на практиці без часових обмежень.

З 22 квітня по 14 травня викладачами англійської мови Вельчевою К.М., Донцовою О.М., Деревенко Є.О. у Ізмаїльському агротехнічному фаховому коледжі був проведений конкурс з англійської мови “HOW THE WAR CHANGED ME AND OUR COUNTRY” («Як війна змінила моє життя та життя нашої країни»).

Мета проведення цього заходу – патріотичне виховання молоді в умовах воєнного стану та мотивація вивчення англійської мови, так як зараз англійській мові приділяється велике значення в нашій країні і вона є однією з мов міжнародного спілкування в Україні.

Мета патріотичного виховання у поза аудиторній діяльності з іноземної мови – виховання почуття добра й поваги один до одного, позитивного ставлення до народу, що говорить іноземною мовою, його культури, зберігаючи повагу до свого народу; любові до Батьківщини й рідної мови та віри в майбутнє своєї країни.

До участі у конкурсі були запрошені здобувачі освіти всіх курсів та відділень за 4 напрямками:

1. Волонтерський рух

2. Мистецтво як підтримка наших захисників

3. Герої та героїні

4.Життя внутрішньо переміщених осіб

Студенти активно прийняли участь у конкурсі і представили багато цікавих творчих робіт. Тут були і вірші, самостійно створені, і адаптивний переклад з української на англійську мову нашого молодого місцевого поету Христини Порошенко, яка складає вірші на сучасні теми, і танці, відеоролики та презентації. Було відібрано 16 кращих робіт, які розподілили по різних номінаціях і місцях.

ГРАН-ПРІ англійського заходу завоювали здобувачі освіти 25 групи (Веля Валерія, Лілія Стоматова, Бєлокуренко Каміла, Гаврілова Дар’я, Гордієнко Карина) з танцювальною постановкою у вигляді відеоролика «Реалії війни».

 

Здобувачі освіти посіли наступні місця згідно номінацій:

 

І. «Volunteer movement for me»:

І місце – Грекова Анастасія, Дога Ксенія (група 25)

ІІ місце – Поповіченко Сергій (група 23)

ІІІ місце – Макодай Анна (група 25)

Подяка за участь – Урсу Діані (група 25)

 

ІІ. «Art as a supporting to our defenders»:

1. Personal poetry in English

І місце – Кокенко Вероніка (група 15)

ІІ місце – Ілієв Валерій (група 21)

ІІІ місце – Шишман Ксенія (група 15)

 

2. Adaptive translation from Ukrainian to English

І місце – Макодай Анна (група 25)

ІІ місце – Шевченко Володимир (група 13)

ІІІ місце – Іванова Дар’я (група 15)

 

3. Art presentation

І місце – Муту Інга «Dancing» (група 15)

Клименко Станислав  (група 23)

ІІ місце – Харитонов Максим (група 24)

ІІІ місце – Жариков Данило (група 13)

Подяка за участь – Мокану Олександру (група 23)

 

Патріотичний напрямок у вивченні іноземної мови спрямовано на розвиток іншомовної комунікативної компетенції, розвиток і виховання здатності і готовності самостійного, безперервного вивчення іноземної мови, подальшої самоосвіти, пізнавання інших національних культур, розвитку особистості, формування якостей громадянина і патріота.

 

                                                            Всі конкурсні роботи можна переглянути за посиланням: 

https://www.youtube.com/playlist?list=PL4Zu5WYtrZYd4EAYisn6OaLm9dG1ERhJr

 

 

 

 

Катерина ВЕЛЬЧЕВА

Викладач іноземної мови

спеціаліст вищої категорії

викладач-методис

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *