Skip to content

Ізмаїльський агротехнічний фаховий коледж

м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 81izmagrotex@ua.fm(04841)7-54-27
  • Головна
  • Про коледж
    • Адміністрація
    • Структура коледжу
      • Відділення
        • Механізація сільського господарства
        • Електрифікація сільського господарства
        • Заочне відділення
      • Циклові комісії
        • Комісія гуманітарної та соціально-економічної підготовки
        • Комісія загальноосвітніх дисциплін
        • Комісія загальнонаукової підготовки
        • Комісія спецдисциплін відділення МСГ
        • Комісія спецдисциплін відділення ЕАСГ
    • Історія
    • Педагогічний склад
    • Матеріально-технічна база
    • Навчальні кабінети та лабораторії
    • Профком
    • Бібліотека
    • Кімната музей
  • Офіційна інформація
    • Ліцензії/Сертифікати
    • Акредитація
    • Нормативні документи
      • Статут
      • Положення
      • Закон про освіту
      • Закон про фахову передвищу освіту
    • Фінансова діяльність
    • Звіти
  • Вступнику
    • Перелік документів
    • Правила прийому
    • Наші спеціальності
    • День відкритих дверей
    • Програми вступних випробувань
    • Розклад вступних екзаменів
    • Результати вступних випробувань
    • Рейтингові списки
    • Накази на зарахування
    • Рішення приймальної комісії
    • Положення про Приймальну комісію
  • Студенту
    • Розклад дзвінків
    • Розклад занять
    • Зміни до розкладу
    • Фізичне виховання (спец.мед.груп)
    • Графік проведення консультацій
    • Рейтинги студентів та стипендії
    • Заочне відділення
      • Графік сесій
      • Дипломне проектування
      • Організація навчального процесу
      • Програма Імпульс
  • Викладачу
    • Нормативна документація
    • Скарбничка
    • Обласні методичні комісії
  • Напрямки діяльності
    • Навчальна робота
      • Освітньо-професійні програми
      • Графік навчального процесу
      • Якість освіти
      • Навчальні програми дисциплін
    • Методична робота
      • Голові циклової комісії
      • Стан методичної роботи
      • Атестація педагогічних працівників
      • Комплексний план методроботи
      • Підвищення кваліфікації
      • Публікації
    • Виховна робота
      • Нормативно-правова база
      • Методичне об’єднання класних керівників груп
      • Студентське самоврядування
      • Гуртожиток
      • Соціальне стипендіальне забезпечення
      • Соціальний педагог
      • Цивільний захист
      • Студентський клуб
      • Спортивне життя
      • Наша гордість, наша слава (гортаючи сторінки літопису…)
    • Навчально-виробнича робота
  • Новини

Соціальний педагог

Кількість переглядів: 319
Соціальний педагог
Поради колегам
Поради студентам
Найближчі події
Рекомендації при надзвичайних ситуаціях воєнного стану
Соціальний педагог

Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту студентів та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини.

Соціальний педагог:

– здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;

– бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді;

– допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей та підлітків, сприяє участі студентів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;

– проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах, Раді профілактики коледжу);

– є посередником між закладом освіти, сім’єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей і підлітків.

 

Функції соціального педагога:

1. Прогностична: прогнозування посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації.

2. Консультативна: рекомендації студентам, батькам, вчителям, молодіжним об’єднанням з питань розв’язання конфліктів та проблемних ситуацій.

3. Захисна: захист прав дітей, представлення їх інтересів в різноманітних інстанціях

4. Профілактична: запобігання негативним проявам в студентському середовищі, пропаганда ЗСЖ.

5. Соціально-перетворювальна: соціально-педагогічний захист соціально незахищених категорій дітей, сприяння професійному самовизначенню.

6. Організаційна: координація взаємодії всіх суб’єктів виховання, сприяння участі студентів у науковій, технічній, художній творчості.

 

Питання, за якими можна звертатися до соціального педагога:

— формування гуманних відносин між студентами та педагогами;

— охорона і захист прав та інтересів дітей;

— вивчення особливостей особистості студента, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;

— вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;

— створення атмосфери психологічного комфорту для студентів у навчальній та позанавчальній діяльності;

— організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків;

— попередження конфліктів в студентських колективах;

— допомога у професійному самовизначенні;

— орієнтація студентів на здоровий спосіб життя;

— профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з студентами “групи ризику”;

— взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги студентам.

Поради колегам

Протидія БУЛІНГУ в коледжі

1. Хто і як відповідатиме за булінг

2. СКАЖИ БУЛІНГУ «НІ!»: ЩО РОБИТИ ВЧИТЕЛЮ

3. ЗАКОН УКРАЇНИ “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)”

4. Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти

5. 7 причин чому діти цькують

6. 45 «класичних» проявів цькування 

 

 

 

1. Протидія булінгу. Необхідні документи

1.Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфеденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти

2. Форма заяви на доведені випадки булінгу

3. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

 

2. Принципи спілкування з агресивними дітьми:

• Пам’ятайте, що заборона й підвищення голосу — найнеефективніші способи подолання агресивності. Тільки зрозумівши причини агресивності і знявши їх, ви можете сподіватися, що агресивність дитини буде знижена.

• Дайте можливість вихлюпнути свою агресію, спрямувати її на інші об’єкти. Дозвольте їй побити подушку або розірвати «портрет» її ворога і ви побачите, що в реальному житті агресивність у даний момент знизилася.

• Показуйте дитині особистий приклад ефективної поведінки. Не допускайте при ній вибухів гніву.

• Важливо, щоб дитина повсякчас почувала, що ви любите, цінуєте і приймаєте її. Не соромтеся зайвий раз її приголубити або пожаліти. Нехай вона бачить, що потрібна й важлива для вас.

 

 

 

Поради студентам

Протидія БУЛІНГУ в коледжі

1. ЗАКОН УКРАЇНИ « Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)

2. Хто і як відповідатиме за булінг

3. Телефони гарячих ліній

4. Дії батьків у випадку фізичного чи психологічного цькування дітей

 

Корисна інформація!

ü Презентація ” Все про булінг”

ü Презентація ” Булінг та кубербулінг у підлітковому середовищі”

 

 

ГОЛОВНІ поради психолога!

1.       Рекомендації щодо профілактики суїцидальних тенденцій серед молоді

2.       Життєві цінності особистості

3.       Тайм-менеджмент: рекомендації з управління часом

4.   КАЛЕНДАР ТУРБОТИ ПРО СЕБЕ (16 практик відновлення ресурсності)

5.       7 порад студентам для досягнення успіху

6.       Поради студентам щодо підготовки і проходження ЗНО 2022 року

7.       Що потрібно знати про БУЛІНГ

8.       Десять кроків, щоб бути найкращими батьками(Пам”ятка для батьків)

9.       Рекомендації студенту з самовиховання

10. Як вийти з карантину щасливим? Етапи виходу з кризового стану

 

 

Найближчі події

Ø  3 грудня: Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями

Ø  2 грудня: Міжнародний день боротьби з рабством

Ø  17 лютого День спонтанного прояву доброти

Ø  1 Березня: Всесвітній день компліменту

Ø  20 березня: Міжнародний день щастя

Ø  24 березня: День боротьби з сором’язливістю

Ø  4 червня: Міжнародний день безневинних дітей – жертв агресії

Ø  9 червня: Міжнародний день друзів

Рекомендації при надзвичайних ситуаціях воєнного стану

Основні рекомендації при надзвичайних ситуаціях воєнного характеру

1.  Рекомендації студентам

Ø  Як пережить кризу та зберегти спокій.

Ø  5 вправ, щоб знизити тривогу.

Ø  Пам’ятка при стресі.

Ø  Що робити при тривозі та паніці.

Ø  Як прийняти те, що життя змінилось назавжди?

Ø  Правила поведінки у кризових ситуаціях

 

Нехай  Вам буде спокійно

Навіть у непрості ночі.

Сльози нехай будуть теплі.

Крилами будьте укриті.

Пройде березень. Буде Квітень.

Тихо покриватиметься Земля зеленню.

А Небо стане світлішим.

А поки що нехай усім спиться тихо і будьте вкриті.

 

Ø  Як зняти напругу перед сном.

 

2.  Рекомендації викладачам

Ø  Як допомогти пережити травматичний досвід старшим дітям.

3.  Рекомендації батькам

Ø  Як підтримати дітей у цей непростий час війни.

Ізмаїльський агротехнічний коледж | Scholarship Theme by Mystery Themes.