Середа, 21.10.2020, 01:02
Вітаю Вас Гість | RSS

     Ізмаїльський агротехнічний коледж

Меню сайту
ІАТК
Головна » 2019 » Жовтень » 29 » Рейтинг класних керівників 2018-2019 навчального року
14:20
Рейтинг класних керівників 2018-2019 навчального року

Класний керівник не чиновник, а священик, психотерапевт, оповідач казок, його справа –
працювати з душею дитини. І все це заради того, щоб вірили та любили,
щоб не пустити дітей
у нікуди й не показати їм своєї неспроможності,
щоб дати їм можливість обпектися і водночас уберегти від опіків,
щоб пам’ятати їх і розбудити тремтливу і світлу пам’ять у Них.

В. М. Лізинський

   Часто всі спогади про навчальний заклад, так чи інакше, пов'язані з ім'ям класного керівника. Який же він - класний керівник? Це - найближчий і безпосередній наставник та вихователь студентської молоді, який організовує і направляє виховний процес, об'єднуючи зусилля викладачів, батьків і суспільства. Головна мета роботи класного керівника сьогодні – це надання допомоги студентам у їх становленні як соціально - активних особистостей.

   Перед класним керівником стоїть не зовсім просте завдання - створити в своєй учбовій групі умови для розвитку творчих здібностей студентської молоді, розвивати прагнення до творчого сприйняття знань, вчити мислити самостійно, підвищувати мотивацію до вивчення предметів, заохочувати їх індивідуальні здібності, дати кожній дитині можливість проявити себе. Для класного керівника всі його юнаки та дівчата в групі - іскорки, які потрібно запалити.

   Класне керівництво - це не робота, це спосіб життя. У стосунках з вихованцями має бути більше людського спілкування: радіти успіхам кожного вихованця, поділяти їх засмучення, вчити вірити в майбутнє, добиватися успіхів і позитивних зрушень у навчанні, в організованості, у будь-якій колективній справі.

   Класні керівники опрацьовують такі важливі проблеми:

  • розвиток творчої особистості;
  • організація колективної творчої діяльності;
  • родинне виховання, співпраця з сім'єю;
  • формування духовно-моральних, національних (етнічних) загальнолюдських цінностей;
  • виховання правосвідомості студентів, попередження негативних проявів у їхній поведінці;
  • соціалізація особистості підлітка в нових суспільно-економічних умовах;
  • організація здорового способу життя, додержання цілісної системи культури здоров'я.
  • З метою піднесення ролі класного керівника традиційно проводяться рейтинг класних керівників.

   Рейтинг нараховується за наступними критеріями:

1. Участь в організації та проведенні відкритих виховних заходах (0 – 15)

2. Робота в гуртожитках (0 – 7)

3. Робота з батьками (0-7)

4. Індивідуальна робота зі студентами (0 – 2)

5. Участь класного керівника в проведенні культпоходу чи екскурсії: міської, за межі міста, міжміської (0 – 10)

6. Ведення документації класного керівника (0 – 6)

7. Організація самоврядування в групі та активність групи в загальних виховних заходах (0 – 6)

8. Дисципліна групи (0 – 2)

9. Робота на закріплених територіях (0-2)

10. Чергування групи (0-2)

11. Участь класного керівника у конкурсі на «Кращого куратора» (25 балів)

12. Участь класного керівника в МО класних керівників (0-6)

   У рейтингу визначалася робота 22 класних керівників, першість очолили наступні:

   І місце Ніколаєва Галина Онисіївна 69,5 балів

   ІІ місце Кокош Алла Миколаївна 52 бали

   ІІІ місце Фадєєва Наталія Миколаївна 50 балів

Переможці отримали грамоти від адміністрації та квіти від своїх груп.

В.о. заступника директора з BР

Донцова О.М.

Переглядів: 322 | Додав: | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]