Четвер, 29.10.2020, 06:38
Вітаю Вас Гість | RSS

     Ізмаїльський агротехнічний коледж

Меню сайту
ІАТК
Головна » 2019 » Червень » 4 » Інноваційні технології професійної підготовки фахівців у коледжах
13:07
Інноваційні технології професійної підготовки фахівців у коледжах

    Перехід України до ринкових відносин, формування багатоукладної економіки та розвиток підприємств із різними організаційно-правовими формами господарювання потребують створення принципово нової системи вищої освіти та підготовки студента, який поєднуватиме в собі високу професійну компетентність зі здатністю ефективно працювати за нових соціально-економічних умов. Сприяти економічному розвитку держави можуть лише компетентні фахівці, які мають достатньо високий науково-технічний потенціал, володіють сучасними інноваційно-комунікаційними технологіями, мають активну життєву позицію і бажання працювати. Значущість фахівця технічної галузі завжди визначалася на переломних етапах розвитку економіки країни, у ній вбачали реальну силу, що сприяє економічному підйому.

   Вихід на інноваційні технології освіти, мета яких підготувати конкурентоспроможного спеціаліста з необхідним рівнем особистих і професійно значущих якостей, що оптимально задовольнять запити виробництва, відкриває нові горизонти для навчальної діяльності.

   31 травня 2019 року Ізмаїльський агротехнічний коледж відвідали гості з Інституту професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук Украіни. Спочатку директор коледжу Чолак Марк Іванович ознайомив їх з навчальним закладом, представив матеріально-технічну базу, провів екскурсію навчальними аудиторіями та лабораторіями, майстернею, де вони мали змогу поспілкуватися з викладачами та студентами. Потім було проведено семінар «Інноваційні технології професійної підготовки фахівців у коледжах».

   З цікавою доповіддю «Застосування ІТ та SMART- комплексів у професійній підготовці в закладах вищої, фахової перед вищої освіти» виступив кандидат педагогічних наук, науковий співробітник Інституту ПТО НАПН України Кононенко А.Г. Він висвітлив такі питання, як: чи потрібно дискутувати з приводу необхідності інтеграції цифрових технологій у наукову та освітню діяльність, інформатизація освітньої діяльності ЗВО, етапи розвитку інформаційного суспільства, можливості SMART- освіти, SMART- курс очима студентів, SMART- курс очима викладачів, рух освіти на шляху до SMART EDUCATION та концепція розвитку ЗВО. Для присутніх викладачів цікаво було почути про індивідуальну концепцію SMART-навчання та управління навчальною діяльністю на SMART-платформі. Ми давно розробляємо навчально-методичний комплекс дисципліни у електронному вигляді. Але зараз можна працювати над розробкою SMART-комплексу. Це взаємозв’язана сукупність нормативних та навчально-методичних матеріалів, що існують в інформаційно-освітньому середовищі навчального закладу та необхідні для ефективного формування компетентностей як програмованого результату засвоєння навчальної дисципліни.

   В сучасній практиці підготовки кваліфікованих робітників широко застосовуються особистісно розвивальні педагогічні технології. Для цього педагогічні працівники використовують комплекс засобів, прийомів і методів навчальної роботи, спрямованих на всебічний розвиток особистості студентів, незважаючи на те, що не завжди їхні дії мають системний характер.

   Ще одну цікаву і корисну доповідь викладачі почули від доктора педагогічних наук, доцента, завідувача лабораторії науково-методичного супроводу підготовки фахівців у коледжах і технікумах Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, Каленського Андрія Анатолійовича на тему «Інформаційні технології навчання: етичні аспекти». Він висвітлив проблему етики в сфері освітніх інформаційних технологій та етичності поведінки в Інтернеті. Потрібно звертати увагу на серйозні порушення мережевого етикету: обман користувачів Інтернету під маскою віртуальної особистості; підробку електронних листів і повідомлень; розсилку «ланцюгових листів»; містифікації та розіграші в Мережі; поширення чуток; домагання за допомогою електронної пошти; бомбардування електронними листами; шпигунство на робочому місці. До речі, все, що ми робимо - в інтернеті або «офлайн» - залишає цифровий слід. Купівля по кредитці, запит в Google, прогулянка зі смартфоном в кишені, кожен лайк в соцмережі: все це зберігається (термін Big Data). Для інформації: По лайкам і репостам в Facebook можна визначити стать людини, вік і місце проживання. У 2012 році Козинський довів, що достатньо аналізу 68 лайків в Facebook, щоб визначити колір шкіри випробуваного (з 95% ймовірністю), його гомосексуальність (88% ймовірності) і прихильність Демократичної або Республіканської партії США (85% ймовірності).

   Також доповідач зачитав рекомендації загального характеру взаємодії учнів із викладачем:

1. Поважати авторське право на матеріал, який відтворюється в електронному повідомленні.

2. Уникати відправки повідомлень великого обсягу, оскільки одержувач може не прочитати таке послання через обмеження на обсяг вхідної кореспонденції.

3. Дбати про тон електронного повідомлення, дотримуватися наступного правила: проявляти консерватизм по відношенню до відправлення електронного повідомлення і лібералізм по відношенню до отримуваних повідомлення.

   Для полегшення взаєморозуміння при обміні електронними повідомлення користувачам рекомендується:

1. Знати, кому відправляється лист, і звертати увагу на електронну адресу.

2. Не змінювати формулювання отриманого листа при його переадресації або повторної відправки.

3. Стежити за копіями своїх відповідей, не потрібно відправляти копію іншим одержувачам, якщо ведеться двосторонній діалог.

4. У відповіді цитувати питання (або попередню відповідь) кореспондента, щоб нагадати, про що йшла мова в попередньому повідомленні.

5. Перевіряти теми всіх повідомлень, перш ніж відповідати на ці повідомлення.

Відвідувачі семінару залишилися задоволеними.

Наукова установа – Інститут професійно-технічної освіти НАПН України та Ізмаїльський агротехнічний коледж підписали Договір про співробітництво і Угоду про науково-методичне співробітництво.

Завідувач навчально-методичним кабінетом коледжу

Вельчева К.М.

Переглядів: 308 | Додав: | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]