П`ятниця, 30.10.2020, 06:56
Вітаю Вас Гість | RSS

     Ізмаїльський агротехнічний коледж

Меню сайту
ІАТК
Головна » 2020 » Лютий » 5 » Фінансовий облік. Нетрадиційна форма навчання - вікторина
11:19
Фінансовий облік. Нетрадиційна форма навчання - вікторина

    У реальних умовах сьогодення незмірно зростає значення формування гармонійно розвинутої, суспільно активної особи. Всі ланки системи освіти в Україні ставлять мету – підготувати високоосвічених, всебічно розвинених спеціалістів, здатних на творчу діяльність у всіх сферах громадського життя.

  Сучасному студенту недостатньо володіти тільки теоретичними знаннями, мати вміння і практичні навички – він повинен творчо використовувати свої надбання в розв’язанні професійних проблем.

   І тому, важливо так зорієнтувати навчальний процес, щоб студенти перебували в атмосфері творчості, тобто могли і бажали творити нове, могли вибирати для себе форму прояву і участі в творчій самостійній діяльності, реалізуючи свою пізнавальну активність.

  Чим ширший діапазон участі студента в творчому процесі, тим реальніші можливості викладача активізувати розвиток творчого потенціалу студента, тим ефективніший процес навчання.

   У своїй повсякденній діяльності викладач має застосовувати всі наявні методи навчання для активізації творчих здібностей і творчого спрямування діяльності студентів з метою формування високої майстерності майбутніх фахівців.

   Використання різноманітних технологій навчання дає змогу здійснити перехід до нетрадиційних форм організації діяльності. Кожен педагог має право на власну творчість, він шукає і експериментує. І тоді заняття завжди будуть цікавими як для студентів, так і для автора.

   Одним з прикладів нетрадиційних форм навчання студентів є проведення вікторини. Такий чітко спланований та якісно підготовлений захід забезпечує належні умови для виявлення і розвитку творчої активності та зацікавленості студентів, дає можливість зробити аналіз теоретичної і практичної підготовки студентів, закріпити навички, відчути їм гордість за майбутню професію.

   Так, 4-го лютого в групі ІІІ-Абух. було проведено нетрадиційне заняття з фінансового обліку - вікторина з теми "Облік праці та ії оплата". Вікторина складалася з шести конкурсів: «Розминка», «Важливе завдання», «Фантазія + знання», «5 кроків», «Ланцюжок», «Бурі не бути».

   Для проведення вікторини заздалегідь були сформовані команди по п’ять студентів.

   Конкурс «Фантазія + знання». Командам було задано творче домашнє завдання: зашифрувати бухгалтерську проводку в малюнку. Кожна команда представила малюнок і прокоментувала свою фантазію.

   Останній конкурс «Бурі не бути». Не секрет, що робота бухгалтером розрахункового відділу дуже тісно пов’язана з людським фактором. Бухгалтер, здійснюючи нарахування заробітної плати та проводячи утримання з неї, за кожним аналітичним рахунком в розрахунково-платіжній відомості повинен бачити живу людину і намагатися не завдати їй ні матеріального, ні морального збитку. Але давайте уявимо, що в результаті неуважності ви все таки припустились помилки і утримали із заробітної плати працівника суму набагато більшу, ніж потрібно. Помилку виявив працівник і прийшов до Вас з’ясувати ситуацію.

   Завдання командам: виробити тактику поведінки та підготувати відповідь для врегулювання цього конфлікту. При виконанні завдання треба врахувати, що працівник має скандальний характер. Не забувайте, що гумор в такій ситуації - найкращій помічник (аналіз ситуацій і історій). На виконання завдання відводилось 5 хвилин. Після виконання завдання кожна команда озвучила свій варіант щасливого завершення історії.

   Вікторину закінчено. Виконано всі заплановані конкурси.

  Журі оголосило результати конкурсів і переможців.

- І місце зайняла команда під назвою "БАЛАНС"

- ІІ місце - команда "КРЕДИТ"

- ІІI місце - команда "ДЕБЕТ".

   При проведені вікторини використовувались наступні методи: мозковий штурм, елементи рольових ігор, рішення виробничих ситуацій, аналіз історій і ситуацій та інші.

Викладач з фінансового обліку

Русєва Д.І.

Переглядів: 214 | Додав: | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]